Ποιοι ελέγχουν και διαχειρίζονται την Σελήνη;
Σπύρος Μακρής
περιεχόμενο νόησης, δημιουργικής σκέψης και ελεύθερου συνειρμού
Η Σελήνη φαίνεται να είναι ένα από τα μεγαλύτερα μυστήρια του κόσμου που, στην κυριολεξία, γυρίζει γύρω από τον πλανήτη μας. Φαίνεται, όμως, ότι δεν ήταν πάντα έτσι. Οι αρχαίοι Έλληνες μοιάζουν να γνώριζαν πάρα πολλά γι’ αυτό το θέμα. Απλά δεν έφτασαν όλες οι πληροφορίες σε μας, ή απλά κάποιες αποκρύφτηκαν ή καταστράφηκαν εσκεμμένα. Ακολουθεί ένα άρθρο ελεύθερου συνειρμού που πλανάται στο μυαλό μου μέσα από μυθολογικά στοιχεία και ενδείξεις καθώς και από συνδυασμούς σκέψεων.
Ο Σωκράτης περιγράφει το πώς είναι η Γη από ψηλά: σαν μπάλα ποδοσφαίρου αποτελούμενη από δώδεκα τεμάχια («Φαίδων» ή «Περί Ψυχής» 110 b – 110 d). Πώς το ήξερε; Κάποιος είδε την γη από ψηλά; Από την Σελήνη; Οι Ορφικοί μας ενημερώνουν ότι η Σελήνη «έχει πολλά όρη, πολλές πόλεις και πολλά μέγαρα» (Ορφέως αποσπασμάτια (9) ΙΧ). Πώς γνώριζαν αυτήν την λεπτομέρεια; Ενδέχεται να είχαν πολύ «δυνατά» τηλεσκόπια, καθώς, είχαν και πολύ καλές γνώσεις επάνω στην οπτική. Ίσως, η γνώση αυτή να «έφτασε» από παλιά:
Ο Φαέθων μαζί με άλλους ταξίδεψε στον ουρανό, με ένα όχημα που λεγόταν Εωσφόρος, προκειμένου να φτάσει στην Σελήνη όπου και έκανε τριάντα περιφορές γύρω από αυτή, στη συνέχεια έφτασε στον πλανήτη Αφροδίτη και επέστρεψε πίσω στην Γη οπότε και κατακρημνίστηκε (διάσπαρτα αποσπάσματα: Λουκιανός: Περί Αστρολογίας, Παλαίφατος: Περί Φαέθονος ΧΙΙ, Νόννος: Διονυσιακά Β΄ τόμος 33-34). Η Σελήνη, επίσης, θεωρούνταν ως τόπος διαμονής, αξιολόγησης και μεταφοράς ψυχών. Ίσως, ακόμα, ως τόπος ενσαρκώσεων.
Ο Δίας απέκτησε δύο κόρες στην Σελήνη, μία εκ των οποίων ήταν η ωραία Ελένη. Ως εδώ, γίνεται φανερό πως η Σελήνη ήταν έδαφος φιλικό. Όπως είδαμε, σύμφωνα με κάποιες παραδόσεις, η Ελένη έφυγε από εκεί μέσα σε ένα αυγό –το οποίο είδε ο ίδιος ο Παυσανίας (Λακωνικά XVI 1)– και με αυτό έφτασε στην αυλή του Τυνδάρεως. Όταν μεγάλωσε παντρεύτηκε τον Μενέλαο και αργότερα την απήγαγε ο Πάρις.
Όμως, η ωραία Ελένη, φαίνεται ότι δεν ήταν όπως την περιγράφει ο Όμηρος: απλή, ήπια και ειλικρινής. Σύμφωνα με άλλες παραδόσεις πρέπει να ήταν λίγο τσαχπίνα. Είχε γίνει το «μήλον της έριδος» για τους Πειρίθους και Θησέα, από τον οποίο λέγεται πως απέκτησε την Ιφιγένεια. Μετά την επιστροφή της από την Τροία, έπεσε στην αγκαλιά του Μενέλαου και την κόρη τους, Ερμιόνη, αλλά ταυτόχρονα είχε γίνει περιζήτη νύφη με πολλούς μνηστήρες να την διεκδικούν –ωσάν άλλη Πηνελόπη. Αλλά… πως μπορούσαν να την διεκδικούν άλλοι άντρες αφού, ως γνωστόν, ήταν γυναίκα του Μενελάου και ο σύζυγός της ήταν εν ζωή;
Πολύ απλά: Μετά τον θάνατο του Πάρη, με τον οποίο απέκτησε μία κόρη που έφερε το όνομά της, η ωραία Ελένη είχε παντρευτεί τον αδελφό του, τον Δηίφοβο, τον δεύτερο σε ανδρεία μετά τον Έκτορα. (Εγκυκλοπαίδια Ήλιος & Αθ. Σταγειρίτη: Ωγυγία ή Αρχαιολογία, τόμος 5). Μετά την άλωση της Τροίας, η Ελένη παρέδωσε τον Δηίφοβο στον Μενέλαο, για να εξιλεωθεί. Ο Μενέλαος τον σκότωσε.
Αυτό που έχει σημασία είναι ότι η Ελένη ως γόνος του Δία, κατείχε τίτλους ιδιοκτησίας της Σελήνης για τους οποίους έγινε ο Τρωικός Πόλεμος. Ο πόλεμος, ναι μεν κερδίθηκε από τους Έλληνες, αλλά η ωραία Ελένη παντρεύτηκε έναν Τρώα. Φαίνεται, τελικά, πως σε αυτόν έδωσε την προίκα της, την Σελήνη. Απίθανο; Είναι τόσο απίθανο όσο και η Σελήνη να αποτελεί τεχνητό διαστημόπλοιο.
Μία σειρά σύγχρονων ενδείξεων, πληροφοριών, ισχυρισμών, ερευνών και υποτιθέμενων διαρροών σχετικά με την Σελήνη, δίνουν μία άλλη διάσταση στο θέμα του ποιος την ελέγχει. Είναι λίγο-πολύ γνωστές οι ενδείξεις που οδηγούν σε θεωρίες ή συμπεράσματα για το ότι η Σελήνη είναι κούφια και ότι στο εσωτερικό της κατοικείται από κάποια όντα, προφανώς εξωγήινους.
Επίσης η απίστευτη εκδοχή παύλα θεωρία συνωμοσίας, ότι είναι ένα πανάρχαιο διαστημόπλοιο, ίσως παροπλισμένο, το οποίο ήρθε και «εγκαταστάθηκε» πριν χιλιάδες χρόνια, σε μία εποχή που οι Αρκάδες αποκαλούνται «προσέληνες» (δηλαδή υπήρχαν πριν έλευση της Σελήνης) οι οποίοι, σύμφωνα με τον Οβίδιο υπήρχαν και πριν την γέννηση του Διος. Επίσης, ότι έχουν εντοπιστεί διάφορες δομές που μοιάζουν με πυραμίδες, οι οποίες έχουν την ίδια διάταξη με εκείνες της Αιγύπτου, αλλά και παρόμοιες δομές στον πλανήτη Άρη.
Διαβάστε επίσης: Το κείμενο που δεν θα ξαναδούμε τη Σελήνη με το ίδιο μάτι
Κυκλοφορούν, επίσης, διάφορα: Μία σειρά από περίεργα σήματα και ραδιοεκπομπές, που υποτίθεται ότι προέρχονται από το εσωτερικό της Σελήνης, οι οποίες λέγεται ότι καταγράφηκαν από επιστήμονες και ερασιτέχνες στα τέλη της δεκαετίας ΄30. Και ακόμη ότι οι αστροναύτες, όταν ταξίδευαν προς τη Σελήνη, άκουσαν από το σύστημα εσωτερικής επικοινωνίας, μια παράξενη μουσική, ενώ ο αστροναύτης Αλ Γουώρντεν τη στιγμή που περπατούσε στη Σελήνη, άκουσε μια σειρά από ανεξήγητες λέξεις, οι οποίες δεν αποκρυπτογραφήθηκαν ποτέ (τουλάχιστον επίσημα).
Λέγεται ακόμα ότι εκπέμπονται μηνύματα μαζικής υστερίας σε πάνω από εκατό συχνότητες για αντίστοιχες γλώσσες του πλανήτη Γη. Ακόμα, πως η «γλώσσα» επικοινωνίας που χρησιμοποιούν οι όποιοι κάτοικοι της Σελήνης, μοιάζει Μογγολική ή Εβραϊκή. Μιλούν και για διαλόγους. Τέλος, σύμφωνα με τον Σωκράτη Αικατερινίδη, στην επιφάνεια της Σελήνης έχουν παρατηρηθεί ελληνικά, λατινικά, σκανδιναβικά γράμματα με την μορφή στιγμάτων, αλλά και μεμονωμένα σημιτικά και ινδικά.
Η ζωή της ωραίας Ελένης, έτσι όπως την δίνουν οι εκδοχές, εντός κι εκτός της Ιλιάδας, σε συνδυασμό με τις σύγχρονες μαρτυρίες, οδηγούν στο συμπέρασμα ότι ο έλεγχος της Σελήνης έχει περάσει προ πολλού στους Τρώες, οι οποίοι σύμφωνα με άλλες σκέψεις και υποθέσεις, ελέγχονταν ή ήταν απόγονοι της Αδελφότητας των Ερπετοειδών.
Μα, όλα αυτά, αποτελούν την μία όψη του νομίσματος ή, αν θέλετε, την μία όψη της Σελήνης. Γιατί η άλλη όψη είναι πως όλα αυτά είναι κουραφέξαλα. Γιατί, ποιος λογικός άνθρωπος θα κάτσει να σκεφτεί και να συνδυάσει τόσα παράλογα πράγματα μεταξύ τους! Η αλήθεια για τη Σελήνη είναι γνωστή: είναι ένας δορυφόρος του πλανήτη μας, χωρίς ζωή, έρημη, γεμάτη κοτρόνες – πήγαν και οι αστροναύτες και δεν ανακάλυψαν τίποτα ενδιαφέρον που θα μπορούσε να προστεθεί στις πεποιθήσεις των ανθρώπων ότι εκεί υπάρχουν μυστήρια, πυραμίδες, εξωγήινοι, προηγμένη τεχνολογία νοημόνων όντων. Τίποτα. Τα κενά αυτά γεμίζει η φαντασία γιατί δεν μπορεί να δεχτεί την ύπαρξη του τίποτα.
diadrastika / Image by Stefan Keller from Pixabay