Η Προφητεία της Βίβλου για Παγκόσμια Κυβέρνηση

Η Προφητεία της Βίβλου για Παγκόσμια Κυβέρνηση
Γράφει ο Σπύρος Μακρής

Οι περισσότεροι ίσως θα έχετε ακούσει να γίνεται λόγος για μια Παγκόσμια Κυβέρνηση και την εδραίωσή της, όσο πιο αθόρυβα γίνεται, στον παγκόσμιο πληθυσμό του πλανήτη. Αυτό, φυσικά, δεν μπορεί να υφίσταται. Για όλους τους κυνηγούς της παραπληροφόρησης. δεν είναι παρά μία θεωρία συνωμοσίας.

Επίσημα, δεν υπάρχει κανένα βάσιμο στοιχείο που θα μπορούσε να στηριχτεί αυτή η ανυπόστατη ιστορία. Ωστόσο, ίσως, έχει αξία να δούμε κάποιες σκέψεις ότι η όλη ιδέα για παγκόσμια κυβέρνηση και έναν παγκόσμιο κυβερνήτη έχει γεννηθεί μέσα στην Αγία Γραφή και περιγράφεται ως προφητεία. Ας ρίξουμε μια ματιά:

Είναι γνωστό ότι ο Θεός έχει επιλέξει τον Υιό του, τον Ιησού Χριστό, να κυβερνήσει την ανθρωπότητα για πάντα: «Αυτός θα γίνει μέγας και θα ονομαστεί Υιός του Υψίστου. Σ’ αυτόν θα δώσει ο Κύριος ο Θεός το θρόνο του Δαυίδ, του προπάτορά του» (Κατά Λουκάν Α΄ 32). Ο Ιησούς θεωρείται ιδανικός κυβερνήτης: «Ο Λόγος έγινε άνθρωπος κι έστησε την σκηνή του ανάμεσά μας και είδαμε την θεϊκή του δόξα, την δόξα που ο μοναχογιός την έχει απ’ τον Πατέρα, ήρθε γεμάτος χάρη θεϊκή για μας» (Κατά Ιωάννη Α’ 14).

Όμως ο Χριστός δεν θα κατέβει στην γη, όπως πιστεύεται. Εξάλλου ο Ιωάννης στην Αποκάλυψή του δεν λέει κάτι τέτοιο. Ο Θεός έχει διορίσει τον Υιό του να κυβερνήσει την γη κατευθείαν από τον ουρανό: «Τα οράματά μου (του Δανιήλ) συνεχίζονταν στην διάρκεια της νύχτας. Μέσα στα σύννεφα του ουρανού είδα να έρχεται κάποιος που έμοιαζε με άνθρωπο (Αλλά δεν ήταν; Κρατήστε το αυτό θα σας χρειαστεί στην συνέχεια). Έφτασε μέχρι τον Προαιώνιο και οδηγήθηκε μπροστά του. Σ’ αυτόν δόθηκαν εξουσία και δόξα και βασίλεια, ώστε όλοι οι λαοί, κάθε εθνικότητας και γλώσσας, να τον υπηρετούν. Η εξουσία του θα είναι αιώνια κι ατελεύτητη και το βασίλειό του δεν θα καταστραφεί ποτέ.» (Δανιήλ Ζ΄ 13-14).

Διαβάστε επίσης: Ο «Κώδικας της Βίβλου» Δείχνει μια Οντότητα που Ελέγχει το Χρόνο

Σίγουρα δεν πρόκειται για παρεξήγηση. Η προφητεία της βίβλου για παγκόσμια κυβέρνηση και παγκόσμιο κυβερνήτη μοιάζει να είναι σαφής. Σε ποιόν άλλον θα μπορούσαν να δοθούν τόσες τιμές και εξουσία; Μόνο στον Υιό του Θεού. Άρα, αφού θα κυβερνά από τον ουρανό θα πρέπει να έχει κάποιους εκπροσώπους του εδώ κάτω στην Γη. Κάτι τέτοιο, λοιπόν, μαθαίνουμε στην συνέχεια: «Η βασιλεία, η εξουσία και η μεγαλοπρέπεια όλων των βασιλείων της γης θ’ αποδοθούν στον άγιο λαό του υψίστου Θεού (δηλαδή, στους γιούς του Ισραήλ). Η βασιλεία αυτού του λαού θα είναι αιώνια κι όλοι οι άρχοντες θα τον υπηρετούν και θα τον υπακούουν» (Δανιήλ Ζ΄ 27).

Αφού, λοιπόν, θα κυβερνά από τον ουρανό σημαίνει ότι δεν θα ξανακατέβει στην Γη κατά την λεγόμενη Δευτέρα Παρουσία. Επιβεβαιώνεται έτσι και η μη αναφορά του Ιωάννη στην Αποκάλυψή του σε κάτι τέτοιο. Αλλά πως είναι αυτός που θα κυβερνά; Ο Ιωάννης μας τον περιγράφει:

«Γύρισα προς τα εκεί να δω ποιος μου μιλούσε. Και καθώς γύρισα […] είδα κάποιον που έμοιαζε με άνθρωπο (όμοιον υιόν ανθρώπου), ντυμένο με χιτώνα που έφτανε ως τα πόδια του, μ’ ένα χρυσό ζωνάρι που του έζωνε το στήθος. Στο κεφάλι του οι τρίχες ήταν κάτασπρες σαν ολόλευκο μαλλί ή σαν χιόνι και τα μάτια του ήταν σαν την φλόγα της φωτιάς. Τα πόδια του έμοιαζαν με χρυσάφι πυρωμένο στο καμίνι. Η φωνή του ηχούσε σαν την βουή του καταρράκτη. […] Το πρόσωπό του έλαμπε σαν τον ήλιο σ’ όλη του την λαμπρότητα» (Αποκάλυψις Ιωάννου Α΄ 12-16).

Άραγε, έχει κάτι από το «κατ΄ εικόνα και ομοίωση» που ξέρουμε; Λίγο τρομακτική η περιγραφή για έναν Σωτήρα που έρχεται με Αγάπη. Αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης. Όπως διαβάσαμε, θα κυβερνά από ψηλά και θα έχει ως υφισταμένους του υψηλόβαθμους ανθρώπους από την άγια φυλή του υψίστου Θεού, δηλαδή, να υποθέσουμε ότι εννοεί το Ισραήλ. Το μόνο που, ίσως, απομένει – τυπικό αλλά ουσιαστικό – είναι να βρεθεί και να θεσμοθετηθεί μία έδρα ενός Παγκόσμιου Κυβερνήτη, ο οποίος θα παίρνει κατευθείαν «άνωθεν» εντολές κατευθείαν από τον Ύψιστο Θεό.

Όπως και να έχει ποιος λογικός χριστιανός θα πιστέψει αυτές τις προσεγγίσεις. Οι συσχετισμοί που γίνονται μπορεί να στέκουν ως θεωρία, αλλά το να παίρνει ο καθένας μεμονωμένα αποσπάσματα και να τα συνενώνει όπως θα ήθελε δεν οδηγεί σε ένα ασφαλές συμπέρασμα, αλλά σε ένα συμπέρασμα όπως θα βόλευε.

Σημ. Η απόδοση των εδαφίων στην Δημοτική είναι από εγκεκριμένη Βίβλο της Εκκλησίας ΑΕ
diadrastika / Image by PIRO4D from Pixabay