εξωγήινη τεχνολογία
Καλλιτεχνική απεικόνιση από Pete Linforth στο Pixabay

Η αρχαία εξωγήινη τεχνολογία στις Πυραμίδες που βρήκε ο Sir William Petrie
Γράφει ο Σπύρος Μακρής
περιεχόμενο φαντασίας, με στοιχεία δημιουργικής γραφής

Έμεινα κατάπληκτος όταν είδα και διάβασα ένα άρθρο συνοδευόμενο από βίντεο με τον ισχυρισμό πως ο Βρετανός αρχαιολόγος Sir William Petrie είχε ανακαλύψει αρχαία εξωγήινη τεχνολογία που βρέθηκε στο οροπέδιο της Γκίζας, στις Πυραμίδες. Ακούγεται πολύ συναρπαστικό για να είναι αληθινό.

Έστω ότι σε κάποια ανασκαφή, στην κόψη του 18ου-19ου αιώνα, ο Sir Petrie έφερε στο φως μυστηριώδη ευρήματα, τα οποία πενήντα χρόνια αργότερα, θα μπορούσαν δειλά-δειλά να πρωταγωνιστούν σε ουφολογικές ομάδες. Ενώ 100 χρόνια μετά θα προβλημάτιζαν κάθε ουφολόγο και πιστό των εξωγήινων για την αυθεντικότητά τους, την οποία καμία επίσημη αρχή δεν θα παραδεχόταν ότι υπήρξαν. Αρχικά, θα προσπαθήσουμε να φανταστούμε το συμβάν και την έκπληξη του Petrie:

Αρχαία εξωγήινη τεχνολογία στις Πυραμίδες

Είχε βραδιάσει και, επιτέλους, οι συνεργάτες του Petrie, από την ομάδα της ανασκαφής, του έφεραν καθαρό από βρωμιές και χώματα το πρώτο από μια σειρά αντικειμένων που ανασκάφηκαν. Το τοποθέτησαν πάνω στο μεγάλο τραπέζι, μέσα στη σκηνή που διέμενε, κοντά στον τόπο της ανασκαφής. Ήταν μια ωοειδής πλάκα με ανάγλυφα, μη αιγυπτιακά, ιερογλυφικά. Στο κέντρο είχε μια παράσταση από ένα πρόσωπο, όχι ανθρώπινο, με ιδιαίτερα μεγάλα μάτια που, μερικές δεκαετίες μετέπειτα, θα μπορούσαν να χαρακτηριστούν σαν γυαλιά πιλότου ή αστροναύτη. Φαινόταν να μην έχει μύτη – ίσως ήταν σπασμένη, με μικρό στόμα και πολύ λεπτό λαιμό, σαν από εξωτερικό σωλήνα κλιματιστικού.

Ο Petrie συνοφρυώθηκε, αλλά δεν ήταν η πρώτη φορά που έβλεπε αιγυπτιακές φιγούρες με κεφάλι κροκόδειλου, σκύλου, πουλιού κλπ. Υπέθεσε πως ίσως ήταν κάποιο ζώο που είτε είχε σχεδιαστεί με υπερβολές για θρησκευτικούς λόγους, είτε το ζώο αυτό δεν υπήρχε πια για να το αναγνωρίσει. Εκείνο που τράβηξε αμέσως την προσοχή του ήταν τα μη αιγυπτιακά ιερογλυφικά. Δεν τα είχε ξαναδεί ή απλά δεν μπορούσε να θυμηθεί που, όση ώρα κι αν τα επεξεργαζόταν και τα μελετούσε.

Είχε πάει αργά, μετά τα μεσάνυχτα. Ένιωθε ήδη βαρύς και πολύ κουρασμένος. Έβγαλε το στρογγυλό ρολόι από το τσεπάκι του να δει την ώρα. Είχε σταματήσει. Το κούνησε, αλλά τίποτα. Το κούρδισε αλλά παρέμενε νεκρό. Ο δείκτης των δευτερολέπτων δεν έλεγε να προχωρήσει. Απομακρύνθηκε από το αντικείμενο, με σκοπό να ξεντυθεί και να ξαπλώσει. Ασυναίσθητα έβγαλε το ρολόι από το τσεπάκι του. Είχε αρχίσει και πάλι να λειτουργεί από εκεί που είχε σταματήσει. Παραξενεύτηκε. Η κούραση του έφυγε αμέσως.

Πλησίασε το αρχαίο ανάγλυφο με το ρολόι στο χέρι και αυτό σταμάτησε και πάλι. Το έβαλε στην τσέπη του και έσκυψε με μεγαλύτερο ενδιαφέρον πάνω από το αντικείμενο, με την μυστηριώδη φιγούρα προσώπου, το οποίο φαινόταν να προκαλεί αυτό το περίεργο φαινόμενο. Τότε πρόσεξε πως η πυξίδα που ήταν ακουμπισμένη εκεί δίπλα σε αυτό, λίγο πιο πέρα, στο ίδιο τραπέζι, είχε τρελαθεί και γύριζε από μόνη της, πότε αριστερόστροφα, πότε δεξιόστροφα. Πότε έστεκε ακίνητη, αγκυλωμένη, σα να μην ήξερε ποια φορά να διαλέξει. Ξανά το ίδιο, ξανά και ξανά. Αυτό ήταν πραγματική έκπληξη. Ο Petrie, δεν κατάφερε να βγάλει άκρη εκείνο το βράδυ, αλλά ούτε και τις επόμενες μέρες, ούτε τους επόμενους μήνες. Δεν παρουσίασε ποτέ αυτό και τα άλλα αντικείμενα επίσημα. Χρόνια μετά, τα πήρε στο σπίτι του στην Ιερουσαλήμ όπου τα τοποθέτησε σε ένα κρυφό δωμάτιο πίσω από την βιβλιοθήκη.

Κάπου εδώ, ας αφήσουμε την φαντασία μας για να προσγειωθούμε σε πιο πραγματικά πράγματα αλλά και στην πηγή έμπνευσης. Ο Sir William Matthew Flinders Petrie, όπως είναι ολόκληρο το όνομά του, ήταν Άγγλος αρχαιολόγος και αιγυπτιολόγος. Γεννήθηκε στις 3 Ιουνίου 1853 στο Charlton, του Λονδίνου και απεβίωσε στις 28 Ιουλίου 1942 στην Ιερουσαλήμ. Ο Petrie που είχε μεγαλώσει σε χριστιανικό περιβάλλον, ήδη από πολύ μικρή ηλικία είχε διδαχτεί πως να κάνει έρευνες με ακρίβεια αλλά και να είναι μεθοδικός. Είχε μια ασυνήθιστη διορατικότητα και μια ακόρεστη περιέργεια. Αυτό από τη φύση του δεν “δένει” με το να κρύψει τα αντικείμενα αυτά. Για ποιο λόγο να το είχε κάνει; Την εποχή εκείνη δεν ήταν διαδεδομένο το φαινόμενο των UFO και των εξωγήινων. Πιθανότατα, δεν ήταν καν γνωστό.

Σε ένα άρθρο του inquisitr.com, γίνεται λόγος για ένα βίντεο από το YouTube με τίτλο “Alien Egyptian Artifacts Discovered In Jerusalem” όπου εκφράζεται ο ισχυρισμός για αρχαία αιγυπτιακά γλυπτά που βρέθηκαν αρχικά στο “συγκρότημα της Γκίζας”, αλλά φέρεται να αφαιρέθηκαν από το σπίτι του Petrie στην Ιερουσαλήμ από εκπροσώπους του Αρχαιολογικού Μουσείου Rockefeller λίγο μετά την εύρεσή τους.

Το Inquisitr μπόρεσε να επιβεβαιώσει ότι το περίφημο Μουσείο Αιγυπτιακής Αρχαιολογίας Petri έχει στην κατοχή του μια τεράστια συλλογή από αρχαία αιγυπτιακά και σουδανικά αντικείμενα, αλλά δεν μπόρεσε να επιβεβαιώσει ότι το Μουσείο έχει εκθέσει “εξωγήινα αιγυπτιακά αντικείμενα” που έχουν ανακτηθεί από ένα μυστικό δωμάτιο στο σπίτι του Petrie στην Ιερουσαλήμ. Αυτά, συνήθως, δεν εντυπωσιάζουν και δεν πείθουν τους πιστούς των UFOs και των εξωγήινων, οι οποίοι επιλέγουν να βλέπουν αποδεικτικά στοιχεία για “συγκαλυμμένες” συνωμοσίες. Διότι, αν πράγματι το Μουσείο Rockefeller, ή οποιοδήποτε άλλο μουσείο έχει στην κατοχή του αυτά τα υποτιθέμενα αντικείμενα, δεν θα είναι ποτέ προσβάσιμα στο ευρύ κοινό.

Τα υποτιθέμενα εξωγήινα αιγυπτιακά αντικείμενα που φέρεται να βρέθηκαν σε κρυψώνα στο σπίτι του Petrie, τα οποία συνδέουν τον αρχαίο αιγυπτιακό πολιτισμό με έναν προηγμένο νοήμονα πολιτισμό εκτός Γης, περιλαμβάνουν τα εξής: Δύο μουμιοποιημένα σώματα ύψους λιγότερο από 1.20μ. Επίσης, “προηγμένες” μηχανικές συσκευές, συμπεριλαμβανομένου ενός δίσκου χρυσού με διαφανή κορυφή που βρέθηκε μαζί με τα εξωγήινα σώματα. Οι συσκευές είχαν μη αρχαία αιγυπτιακά σύμβολα πάνω τους. Τέλος, βρέθηκαν πέτρινοι δίσκοι που “φαίνεται να δείχνουν εξωγήινα διαστημόπλοια”. Στο inquisitr.com με επιλογή για ελληνική μετάφραση μπορείτε να μάθετε περισσότερα καθώς και να δείτε το βίντεο με το οπτικό υλικό από την υποτιθέμενη αρχαία εξωγήινη τεχνολογία στις Πυραμίδες που βρήκε ο Sir William Petrie.

diadrastika / Image by Pete Linforth from Pixabay