Αντίχριστος. Ποιος μπορεί να είναι. Κάθε πότε εμφανίζεται
Καλλιτεχνική απεικόνιση από Waldkunst στο Pixabay

Αντίχριστος. Ποιος μπορεί να είναι. Κάθε πότε εμφανίζεται
Γράφει ο Σπύρος Μακρής
περιεχόμενο σχολιασμού, με στοιχεία δημιουργικής γραφής

Ο Αντίχριστος, αναφέρεται σχεδόν τακτικά στην καθημερινότητα των ανθρώπων, με πολλούς τρόπους, αλλά για διαφορετικούς λόγους, κάθε φορά. Στη συνέχεια θα δούμε ένα, κατά τη γνώμη μου, ανατρεπτικό σκεπτικό, από όσα έχουμε συνηθίσει να βλέπουμε, σχετικά με αυτό που ξέραμε ως τώρα.

Η λέξη ΤΑΞΗ έχει αριθμητική αξία 369 και πυθμενικό αριθμό το 9 (πυθμενικός λεξάριθμος είναι εκείνος ο μονοψήφιος αριθμός που προκύπτει αν προσθέσουμε όλα τα ψηφία του αριθμού που εξετάζουμε την αριθμητική του αξία). Η λέξη εννέα, έχει ως λεξάριθμο το 111, με πυθμενικό τον αριθμό 3. Τώρα και από πάντα, υπάρχουν τρεις κοινωνικές τάξεις. Πριν προχωρήσουμε στην ανάλυση, ας δούμε πρώτα ποιες είναι αυτές και τι συμβαίνει μεταξύ τους.

Ήδη από τη Νεολιθική Εποχή, υπήρξαν τρεις κοινωνικές τάξεις: η Ανώτερη, η Μεσαία και η Κατώτερη. Από τότε, έχουν αλλάξει πολλά ονόματα και η σχέση μεταξύ τους μπορεί να πήρε διάφορες μορφές, ακόμα και όταν ανατράπηκαν από διάφορες εξεγέρσεις και επαναστάσεις. Ωστόσο, η ίδια δομή επανερχόταν σε πλήρη ισορροπία, σα να μην άλλαξε ποτέ, σαν μία πυξίδα που ξαναβρίσκει τον προσανατολισμό της, όσο κι αν την αναποδογυρίσεις, την περιστρέψεις, την κουνήσεις πάνω-κάτω και δεξιά αριστερά. Η βελόνα προς στιγμή μπορεί να τρελαίνεται, αλλά πάντα βρίσκει προς τα που είναι ο Βορράς. Θα αναρωτιέστε μάλλον, τι σχέση ο Αντίχριστος με όλα αυτά. Πάμε να δούμε:

Ο σκοπός της Ανώτερης Τάξης είναι να διατηρήσει τη θέση της πάνω από όλες τις άλλες. Ο σκοπός της Μεσαίας είναι να ανατρέψει την Ανώτερη και να πάρει τη θέση της. Ο σκοπός της Κατώτερης είναι να επιβιώσει και να ονειρεύεται ότι κάποτε θα μπορούσε να γίνει και αυτή μία Μεσαία Τάξη. Για κάποιο λόγο – που μάλλον οφείλεται στη φύση του ανθρώπου – όταν η Μεσαία Τάξη γίνει Ανώτερη, ξεχνάει όλες τις υποσχέσεις που έδινε για ελευθερία, δικαιοσύνη, ισότητα κλπ. Απότομα ή σταδιακά, αλλάζει πρόσωπο και επαναφέρει κανονικά ή μεταμφιεσμένα εκείνα που πολεμούσε: ανελευθερία, επιλεκτική δικαιοσύνη, ανισότητα κλπ.

Είπαμε προηγουμένως ότι η κάθε Τάξη καταλήγει με πυθμενικό το 9. Έχουμε, λοιπόν, για κάθε τάξη: 999. Στο πέρασμα των αιώνων ο τριψήφιος αυτός συμβολικός αριθμός αντιστράφηκε και έγινε 666. Ίσως αναποδογύρισε για να συμβολίσει ή μάλλον να κρυπτογραφήσει αυτές τις τρεις Κοινωνικές Τάξεις. Αυτομάτως, χάθηκε κάθε προηγούμενη μυστική, μυστικιστική ή αποκρυφιστική σημασία που μπορεί να είχαν κάποτε ή αρχικά, οι αριθμοί 9 και 999. Συν τω χρόνω, το 666 πέρασε στην Αποκάλυψη του Ιωάννη, ως ΧΞΣ, ο αριθμός του θηρίου που μετασχηματίστηκε σε Αντίχριστος. (Διαβάστε μια ακόμα εκδοχή για τη Μυστική Σημασία που Κρύβεται Πίσω από το 666 ή ΧΞΣ)

Ωστόσο, ο συμβολισμός των τριών Τάξεων δεν χάθηκε εντελώς, αλλά κρύφτηκε. Όπως η κάθε άρχουσα τάξη μίας θρησκείας προσθέτει αρνητικά στοιχεία σε αυτήν που θέλει να ανατρέψει ή να κατακτήσει, το ίδιο συμβαίνει και με την Κοινωνική Τάξη που θέλει να ανατρέψει μια άλλη. Το αντίπαλο δέος γίνεται ο Αντίχριστος, διότι οι πεποιθήσεις και οι σκέψεις των ανθρώπων έχουν ποτιστεί από τις επικρατούσες θρησκείες και τα δόγματά τους. Έτσι, η εμφάνιση του Αντίχριστου, σηματοδοτεί την επανάσταση, την προσπάθεια ανατροπής – στην προκειμένη περίπτωση – την ανατροπή της Ανώτερης Τάξης από την Μεσαία.

Όταν κάποια στιγμή η Μεσαία επιχειρήσει να γίνει Ανώτερη, τότε εμφανίζεται ή μάλλον γίνεται ο Αντίχριστος. Επίσης, ο Αντίχριστος θα εμφανιστεί την επόμενη φορά που επίκειται να γίνει μια ακόμα νέα ανατροπή και ούτω καθεξής. Κάθε φορά που θα μαίνεται η επανάληψη για την ανατροπή της μίας Τάξης από την άλλη, τότε, η ενδεχόμενα ανατρεπόμενη Τάξη ονομάζει Αντίχριστο την Τάξη που τείνει να την ανατρέψει. Αυτός είναι ο Αντίχριστος: η Τάξη που προσπαθεί να ανατρέψει την επικρατούσα, ενώ για την Τάξη που έχασε, Αντίχριστος είναι εκείνη που κέρδισε. Μία ενέργεια που διαιωνίζεται, όποια άλλη ονομασία και αν τύχει να παίρνει στη διάρκεια των αιώνων και των χιλιετιών.

diadrastika / Image by Waldkunst from Pixabay