Υδροχόος. Η εποχή της επιστροφής των Ολύμπιων Θεών
Γράφει ο Σπύρος Μακρής
Στην τραγωδία του Αισχύλου Προμηθέας Δεσμώτης υπάρχουν κάποιοι στίχοι, οι οποίοι από πολλούς θεωρήθηκαν ως προφητεία ή προαναγγελία της έλευσης του Ιησού: «Κι όμως μ’ όλη την έπαρση του νου του ο Δίας, κάποτε θα γίνει ταπεινός καθώς ετοιμάζεται να κάνει γάμο, που από τον θρόνο του άφαντο θα τον γκρεμίσει […]» (907-910)
Από την άλλη, στα Ευαγγέλια, υπάρχουν κάποια εδάφια που κι αυτά με την σειρά τους, δείχνουν να προαναγγέλλουν μία άφιξη: Ο Χριστός, «στέλνει δύο από τους μαθητές του και τους λέει: Πηγαίνετε στην πόλη, και θα σας συναντήσει κάποιος ο οποίος μεταφέρει ένα σταμνί με νερό· ακολουθήστε τον» κι εκείνος τους οδήγησε στο ανώγειο ενός σπιτιού, όπου θα λάμβανε χώρα ο λεγόμενος Μυστικός Δείπνος. (Κατά Μάρκον ΙΔ 13-15, Κατά Λουκάν ΚΒ 10-12).
«Μα», και με το δίκιο σας θα σκεφτείτε, «τι σχέση έχει το ένα με το άλλο»; Κι όμως! Αν η πτώση του Δία έχει σχέση με την άφιξη Ιησού, τότε… και ο Ιησούς έχει σχέση με την επάνοδο του Δία! Υπάρχουν βάσιμα στοιχεία ότι ο Αισχύλος υπονοεί την αλλαγή από την Εποχή του Κριού στους Ιχθείς.
Στην Αιγυπτιακή Μυθολογία, το Κριάρι είναι σύμβολο του Άμμωνος-Ρα, καθώς απεικονίζεται με κέρατα ή ακόμα και κεφάλι κριαριού. Ο Άμμων-Ρα, όπως γνωρίζουμε πολύ καλά ταυτίζεται, τουλάχιστον, από τον 6ο π.Χ. αιώνα, με τον Δία ως Ζευς Άμμων. Αλλά και ο Πίνδαρος στους Πυθιονίκες του, ταυτίζει τον Δία με τον Κριό, καθώς είχε μεταμορφωθεί σε κριάρι (το χρυσόμαλλο) προκειμένου να ξεγελάσει τους Γίγαντες.
Συνεπώς, στον Προμηθέα Δεσμώτη, έχουμε μία ταύτιση του ζωδίου-αστερισμού Κριού (ή Άρνειου) με τον Δία, του οποίου ο Αισχύλος προβλέπει την πτώση.
Αυτός που βρήκαν οι μαθητές του Ιησού, βαστάζοντα υδρία ύδατος, δεν ήταν παρά ένας υδροχόος… Ενδεχομένως, λοιπόν, ο Ιησούς λίγο πριν το τέλος της ζωής Του (συμβολικά λογιζομένη ως Εποχή των Ιχθύων) προαναγγέλλει τον ερχομό της επόμενης Εποχής: του Υδροχόου.
Το γεγονός αν έχουμε ήδη μπει στον Υδροχόο ή αν θα μπούμε πολύ αργότερα στον μέλλον δεν είναι εύκολο να προσδιοριστεί αστρονομικά. Ωστόσο, σύμφωνα με διάφορες εκτιμήσεις είτε ήδη τον διανύουμε είτε ήδη βρισκόμαστε στο κατώφλι του.
Κατά συνέπεια, το μόνο που έχει κάποια αξία να δούμε είναι, ίσως, τι θα μπορούσε να σημαίνει το γεγονός ότι μπαίνουμε στον Υδροχόο.
Στην ελληνική μυθολογία, ο Υδροχόος συνδέεται άμεσα με το Γανυμήδη, γιο του βασιλιά Τρώα. Ήταν ο πιο ωραίος από τους ανθρώπους, γ’ αυτό και ο Δίας, μεταμορφωμένος σε αετό τον άρπαξε, για οινοχόο του ιδίου και των υπολοίπων Θεών, και τον ανέβασε στον Όλυμπο. Τον απάλλαξε από τα γηρατειά και τον έκανε αθάνατο.
Εκτός από τον μύθο, την ίδια αφήγηση διαβάζουμε και στον ουρανό καθώς στον αστερισμό του Υδροχόου προηγείται ο αστερισμός του Αετού, ο οποίος τον καθοδηγεί.
Τον καθοδηγεί σε ένα ανώτερο επίπεδο: Στην κατοικία των Θεών.
ΥΔΡΟΧΟΪΚΕΣ ΑΞΙΕΣ
Δεν μπορούμε να αποκλείσουμε τον συμβολισμό της ανθρωπότητας (ή τουλάχιστον των Ελλήνων) ως Γανυμήδη, όπου καθώς μεταβαίνουμε στην Εποχή του Υδροχόου, θα μας αρπάξει με την σειρά του να μας οδηγήσει σε συνταρακτικές αλλαγές, πνευματικής ανάτασης και συνεχής αναζήτησης υψηλών επίπεδων γνώσης.
Πρόκειται για την Εποχή που θα μας φέρει πιο κοντά στην ενότητα, ομαδικότητα, συλλογικότητα και κοινωνικότητα (όπως των 12 Θεών). Ισοτιμία και ισότητα. Αυτοοργάνωση και αλληλεγγύη θα διαχειρίζονται τα κοινά (κάτι που σιγά-σιγά βλέπουμε ήδη να συμβαίνει).
Ο Υδροχόος είναι ζώδιο του αέρα. Ο Γανυμήδης καθοδηγείται από έναν αετό, γνώρισμα του Δία, που κινείται στον αέρα. Όλα αυτά μαζί δηλώνουν σύμβολα υπέρτατης νόησης και ελευθερίας που τείνουν να κατακτηθούν, όσο ανεβαίνουν ψηλότερα στα ανώτερα δώματα, αλλά και να διαδοθούν σε όλο τον χώρο και την έκταση που εποπτεύουν. Απεριόριστα, διαπερνώντας τα πάντα, ως άλλος Ηρακλής που καθαρίζει σε μία μέρα τους σταύλους του Αυγεία από την κόπρο (και την σαπίλα που μαστίζει την εποχή των Ιχθύων – την δική μας εποχή) που από χρόνια είχαν συσσωρευτεί. Ξεπερνώντας και καταργώντας κάθε δυσκολία, απ’ όπου κι αν προέρχεται: από κοινωνικοπολιτικά έως νοητικά και συναισθηματικά φράγματα.
Η εποχή του Υδροχόου θα μπορούσε να χαρακτηριστεί (με βάση τα σημερινά δεδομένα) ως η Νέα Εποχή που θα αντιταχθεί στην εποχή της Νέας Τάξης Πραγμάτων, που καθιερώθηκε από την αρχή σχεδόν της Εποχής των Ιχθύων, κατά την οποία οι Ολύμπιοι αποχώρησαν προσωρινά από τον Όλυμπο στις επιθέσεις των Γιγάντων.
Αυτό, όμως, δεν σημαίνει ότι πρέπει να επαναπαυθούμε και να καθίσουμε με σταυρωμένα τα χέρια. Είναι απαραίτητο να συμβάλουμε κι εμείς: ο καθένας ξεχωριστά, μα και όλοι μαζί.
Συν Αθηνά και χείρα κίνη
Άραγε… μπορεί η Εποχή του Υδροχόου-Γανυμήδη να σχετιστεί άμεσα
με τις λεγόμενες προφητείες των Μάγια;
με τις συχνές διελεύσεις UFO;
με την ταύτιση των UFO και ЭIЄ;
Με την επιστροφή των Ολύμπιων Θεών;
Άραγε…
ΕΛΕΥΣΙΣ 9 – Ολική Επαναφορά – (Total Comeback)
Αν δεν παίζει Δείτε το video ΕΔΩ
ΥΔΡΟΧΟΟΣ
ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΤΗΝ ΑΠΑΓΩΓΗ ΜΑΣ ΣΤΑ ΑΝΩΤΕΡΑ ΔΩΜΑΤΑ
ΤΩΝ
ΟΛΥΜΠΙΩΝ ΘΕΩΝ;
Όλα αυτά να σημαίνουν επιστροφή στην εποχή του “εκθρονισμένου” Δία
ο οποίος “επανέρχεται” στον θρόνο του;
Σημ. 1η
Υδροχόος-Γανυμήδης: Δεν πρόκειται για απλή ταύτιση, αλλά για αλλαγή ονόματος που επικράτησε από τα χρόνια του Ίππαρχου και του Πτολεμαίου, ως τις μέρες μας.
Σημ. 2η
Η ιστορία του Γανυμήδη και της αρπαγής του από τον Δία, δεν έχει καμία σχέση με αποδοχή ομοφυλοφιλικών τάσεων ή πράξεων, καθώς ο Πλάτωνας στους Νόμους του (Α 636 d) καταγγέλλει την φήμη αυτή ως εξεπιτούτου επινόηση όσων αρέσκονται σε τέτοιου είδους ερωτικά αισθήματα και ορέξεις.
Σημ. 3η
Ο προαναφερόμενος άθλος του Ηρακλή αντιστοιχεί στο ζώδιο του Υδροχόου-Γανυμήδη, όπως και κάθε άλλος από τους 12 αντίκειται στους γνωστούς αστερισμούς του Ζωδιακού Κύκλου.
Σημ. 4η
Ο Αισχύλος επουδενεί υπονοεί ότι ο Δίας θα χάσει τον θρόνο του από τον Ιησού, καθώς στην τραγωδία του Προμηθέας Λυόμενος το διευκρινίζει απόλυτα.
diadrastika / Image by Iván Tamás from Pixabay